En helg hemma

I torsdags flög jag upp till Umeå. Landade vid 16.30 och pappa hämtade mig på flygplatsen. Vi åkte direkt till stan där mamma och Kajsa var. Hela familjen gick och åt på Lottas, mycket mysigt! Sen hemma i Ersmark blev det glögg och en lugn kväll framför tvn.
På fredagen for jag och mamma på IKSU spa, tränade, badade, slappade och fikade. Sen efter middagen kom Jenny förbi (som på den gamla goda tiden!) och vi såg på Idol.
Lördagen var en intensiv dag :) stan med Linn J, fika med Jenny och Linn R, middag hemma och utgång med Klara! Superrolig dag, han med allt jag ville!
Söndagen, bakisdagen som inte blev så mkt bakis, var fars dag. Gav pappa presenter från mig och Kajsa. Vid 13 åkte vi till mormor och morfar och åt smörgåstårta och prinsesstårta. Sen var det dags för mig att åka till flygplatsen. Slumrade lite på planet och landade på Bromma kl.17. Där stod älsklingen med en bukett rosor och väntade, hur söt är han inte? :D
'
Från flyget åkte vi direkt till hans föräldrar där det blev middag + efterrätt (kanske inte världens nyttigaste dag). Så duktig som jag är på att planera fick jag även sätta mig där och skriva klart uppgiften som skulle in i morse. Kanske inte världens bästa arbete jag gjort, men världen går inte under för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0