Filmdag

Dagen började lugnt, som en dag ska efter att man varit ute. Tack vare SL kom jag hem först 03.30 inatt :/ Mitt på dagen hoppade jag in i duschen. Nu är det så här att två gånger den här månaden har det hänt att då jag hoppar in i duschen får Gustav ett samtal. En minut senare skriker han till mig att jag måste skynda mig för vi får främmande om 10 min. Jag snabbduschar, rusar ut och både jag och lägenheten ser ut som ett bombnedslag. Lyckligtvis har både jag och Gustav blivit riktigt bra på att snabbstäda! Förra gången kom Magda och ville kolla hur vi bodde, och idag var det några vänner till Gustav. Känns alltid bra då människor man inte känner särskilt väl kommer och synar hur man bor, och själv är man bakis och eftersvettas efter panikstädningen, haha!
'
Efter det var dagen rätt lugn. Har mest kollat på film. Spelade in Number 23 igår och passade på att se den idag. Sen blev det Up in the air. En lättsam film att avsluta dagen med :) Nu blire gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0