Heldag

Dagen börjar med att jag vaknar 30 min innan bussen går. Självklart hade jag stängt av alarmet och somnat om. Inte kan jag kliva upp redan klockan 7 på morgonen. Som tur är, då det här inte var första gången jag gjort så, har jag blivit snabb på att göra mig i ordning på morgonen.
'
Hade seminarium kl9-12 om arbetsrätt. Nr 2 av 3, har sista i morgon. Tyvärr är vår seminarielärare sämst. Var riktigt besviken efter första seminariet förra veckan. Lyckligtvis var han lite bättre idag, första halvtimmen i alla fall. Det var halvtimmen han verkade ha förberett. Resten av tiden svamlade han bort, våra raster också för den delen. Nej, han kommer tyvärr inte få en bra kursutvärdering.
'
Efter seminariet jobbade vi i gruppen, och sen var det föreläsning 16.30-18.00. En lång dag helt enkelt. Samma för Gustav, han har ännu inte kommit hem. Han är på nån kurs, och sen skulle de fira en som går i pension.. han kommer väl hem snart skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0