It's alive

Nu fungerar datorn igen! :D Först gick jag och kollade hos Apple om det är nått fel på min dator. Det var det inte (tur för det!) Så när jag kom hem igen ringde jag till Comhem. De hittade heller inget fel. Jag ringde till Apple. Inget fel där heller. Jag ringde till Netgear (som har tillverkat routern), de hänvisade tillbaka till Comhem. Där var jag otroligt less.. hade inte planerat min eftermiddag fast i massa telefonköer. Som tur var var Gustav hemma och han ringde till Comhem igen. Efter ett samtal på 30 min som tydligen involverat flera personer som arbetar där fungerade det igen!
'
Tyvärr har jag ju då inte pluggat ett dugg idag. Men jag har i alla fall lånat en bok som kan hjälpa mig hur jag ska skriva PMet.
'
Ikväll känner jag för att spendera tid med min levande dator (och Gustav som tydligen tog illa upp av den där meningen trots att han är den som är osocial och spelar tvspel), och tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0