Ny vecka

Nya tag. Eller?
Har ingenting som tvingar mig ut ur lägenheten idag. Är det då värt att tvätta håret, ta på sig tighta jeans och sminka sig, bara för att ge sig ut i ett snöoväder? Jag kör på mjukisar och en filt i soffan, där jag kan njuta av att snön faller utan att frysa. Självklart är jag omringad av juridisk litteratur och jag har redan tagit mig igenom 4 rättsfall. Har lite svårt att bestämma vad jag ska göra nu. Börja skriva på PMet, göra uppgifter till på torsdag, läsa ännu mer? Mest av allt lockar faktiskt att julpyssla klart mina julkort och kanske slå in lite julklappar.
'
På tal om julklappar! Familjen, jag behöver önskelistor från er! Här har ni min (så långt jag kommit än så länge iaf):
  • Naglar
  • Brödrost chilli obh nordica
  • Skrivare
  • Vas
  • Regnjacka
  • Springskor
  • Mat och dryck provningar
  • Första hjälpen låda (med plåster mm man kan behöva i hemmet)
  • Smycken och accessoarer
  • Wii special edition (röd)
  • Muffinsform
  • Krydd-kruka. Tex sagaform örtkruka trio.
  • Bidrag till kurs.litteratur
  • Nålar och sytillbehör
  • Symaskin

Kommentarer
Postat av: Jenny

boman. försöker du vara ledig lördag-söndag och bara ha skola på veckorna? så att du får helg på riktigt? :) det är viktigt! KRAMISAR

2010-11-22 @ 21:49:03
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0