Nytt lag

Igår hade jag första träningen i ny konstellation. Sollentuna united och sollentuna fif har gått ihop till ett lag. Ny tränare, hälften nya spelare, nytt omklädningsrum m.m. Hade ett möte innan träningen igår där tränaren presenterade sig. Eftersom snöovädret, som idag är i Umeå, hade pågått hela dagen förväntade inte jag mig att det skulle bli nån träning. Men tydligen gör man så här att om det snöar börjar man träningen med att skotta. Sen när man har en liten yta relativt snöfri yta börjar träningen. Jag kan rekommendera att inte skotta i fotbollsskor, det är kallt, blött och halkigt. Så idag har jag träningsvärk i armarna.
'
Nu känns det som om det är dags för mig att krypa ur mitt lilla bo jag gjort mig i soffan av kuddar och filtar. Har praktiskt prov kl.14 och jag borde ta mig en dusch innan jag ger mig ut bland folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0