Onödig info

Om man biter sig i läppen en gång är man dömd att bita sig igen minst 7 gånger till den närmsta dagen. Dessutom har jag fått så trevliga gener att om jag biter mig kommer såret i munnen utvecklas till en munblåsa. Den kommer i sin tur vara jäklig med mig i ytterligare en vecka. Än så länge har jag "bara" bitit mig två gånger, men hela dagen är kvar.
'
Nu måste jag vara duktig och plugga. Tentan är på onsdag.. helst av allt skulle jag bara vilja få det bortgjort. En del av mig tänker att det här kommer gå hur bra som helst. Den andra delen är rädd för att jag kommer bli missnöjd med mitt resultat. Äh.. jag kan inte göra mer än att plugga nu och skriva tentan i övermorgon.

Kommentarer
Postat av: B

Är det första tentan? jag har också tenta på onsdag, ser det som att det får gå som det går. jag kan inte ta ut mig mer :P ja, jag längtar tills du kommer "hem" igen! vi tittade på en massa saker. dyrt blir det, men det kan bli fint om jag får tag på det jag vill ha

2010-11-01 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0