Puck

Mitt på dagen idag la både internet och tvn av. Jag gick ut på en promenad, när jag var tillbaka fungerade tvn. Internet ville dessvärre inte. Så jag ringde comhem och det visade sig att allt jag behövde göra var att trycka på en knapp på modemet. Tur att han jag pratade med var trevlig, han måste ha tyckt att jag var hur korkad som helst :P Internet började i alla fall fungera igen, men av någon anledning vill inte min datorn ansluta till det. Vilket gör att just nu sitter jag vid Gustavs dator och är less för jag måste kolla upp vad det är för fel på min dator imorgon. Gustav har jobbat sen han kom hem med olika sätt att få min dator att koppla till internet igen, men det vill sig bara inte.. Sjukt irriterande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0