[bøʃ]

Som svar på mammas fråga: nja, det är inte svindyrt.. men det är ju inte billigt heller. Men jag har jobbat en del nu så jag tycker mig ha råd med dem. Nu när jag byggde på och målade blommorna gick det på 445kr..

Idag har jag och gruppen varit på SP och pluggat, har redovisning på promemorian imorgon. Jag ska stå och prata om undantagen till presumtionsansvaret - visst låter det himla roligt ^^. Sen gick jag runt lite på stan och kl 15 var det tentafika med faddrarna på Juristernas hus. Det sades kanske inte så mycket nytt, men det var trevligt och gratis fika. På väg därifrån fick jag panik. Märker att min börs är borta. Springer runt som en galning i 40 min och letar samtidigt som jag försöker ringa Gustav för lite stöd och ev skjuts hem. Mitt SL kort låg ju i börsen.. Han svarar inte och jag blir inte direkt på bra humör ju längre tid jag måste leta. Tillslut hittar jag den i södra husen i hittegodsen. Allting var kvar. PJUH! Dock fortfarande arg och less på mig själv och på mannen som inte svarar i telefonen. Det komiska här är att jag gick runt till alla ställen som skulle kunna ha den och frågade om de hade fått in en börs som såg ut som en uggla. De kollade på mig som om jag var från en annan planet och frågade sedan snällt tillbaka "ursäkta, vad sa du?". Jag tänkte till lite och kom på att här säger man inte börs, man säger plånbok. Kom ihåg det om det någonsin skulle hände er! Spring inte runt och leta din börs, för den finns ingenstans. Din plånbok däremot, den har en snäll människa lämnat till närmsta hittegodsavdelning.
'
Nu ska jag snabbt läsa igenom det jag ska säga imorgon, för då hinner jag se DH (som jag spelat in ikväll) imorgon på morgonen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0