Drömmar

Får ni någonsin en deja vu liknande känsla på dagarna på grund av någonting ni drömt. För mig brukar det vara så att jag kommer ihåg vissa drömmar direkt när jag vaknar, men när jag kliver upp har jag glömt bort det mesta. Sen när jag håller på med någonting under dagen som liknar det jag drömde om kommer delar av drömmen tillbaka till mig. Det hände mig nyligen när jag höll på att bädda sängen.
Jag har drömt sjukt äckliga drömmar på sistone. Vet inte vad det beror på, men när jag drömmer blir jag inte äcklad av det, och jag mår inte dåligt av det. Det är mer när jag vaknar som tanken slår mig att det inte är så himla fräsht. I helgen drömde jag jättekonstigt, den del jag kommer ihåg bäst är att jag håller tag i en killes huvud och slår det allt jag har flera gånger i ett trägolv. Hans bakhuvud spricker upp och jag får för mig att använda flytande lim för att limma igen hålet i huvudet. Drömmen var mycket längre, men den delen var mest brutal.
Sen nu när jag bäddade sängen insåg jag att jag inatt drömde om att jag ska samla ihop allt det hår jag lossar under natten för att göra en kudde av det.
Vad an dessa extremt äckliga drömmar?! Kan någon hjälpa mig tyda dem?

Kommentarer
Postat av: linn

haha, det här var ju bara riktigt äckligt lisa..

2010-10-05 @ 09:52:21
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha baby, fy vad vidrig du är!

2010-10-05 @ 10:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0