Fina korvfingrar

Lagom tajmat börjar blogg.se fungera igen när det är drygt 10 min kvar till Greys. Så jag hinner koka mig lite te, skriva ett inlägg och göra mig en macka innan det börjar.
'
Idag var jag och fick naglar. Det var på ett asiatiskt ställe, så ingen som arbetade där var särskilt bra på svenska direkt. Men jag gick därifrån med nya naglar inklusive "daijmonds" som utsmyckning. Jag är himla nöjd iaf :) det enda jag skulle säga att jag inte är så nöjd med är att tippen är ganska lång. Men när det inte finns så mycket nagel att fästa tippen på har jag inte så mycket att välja mellan! Så nu ska jag för tusan ta och spara ut naglarna!!
'
Imorgon ska jag till Tingsrätten. Ska leta upp nån tvist och sätta mig och kolla på hur processen går till. Tror det kan bli väldigt intressant. Till och börja med ska jag bara hitta dit ^^
'
'
'
BTW! MaPa, jag tror att strl 19 på ringen borde passa super. Hittade en hyffsat lik ring på Guldfynd idag och den var strl 19..

Kommentarer
Postat av: Jenny

I'm loving them! kostade? :)

2010-10-06 @ 21:49:12
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: linn

skulle just fråga också hur mkt de kostade? :) och naglarna blir förbenat sköra efteråt.. så antingen gör du dem bara en gång (och försök inte ta bort dem själv, utan gå till salongen och gör det) eller så fortsätter du i all evighet. mina naglar tog säkert tre månader innan de slutade skiva sig efter jag hade haft gelenaglar..

2010-10-06 @ 22:02:52
URL: http://rydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0