Gratis är gott

Godmorgon världen. Kolla jag är uppe i tid! Kan ha å göra med att jag sa till Gustav igårkväll att "se till att jag tar mig upp innan du åker till jobbet". Det fungerade :)
'
Igår var det mässan på Juristdagarna på campus. Huuuur bra som helst! Det var massa jursitbyråer och andra företag/kommuninstanser som var där och gjorde reklam för sig själva och delade ut massa grejor. Det jag plockade på mig var:
Massa pennor och överstrykningspennor, 1 matlåda + spork, 2 termosar, 3 vattenflaskor, 2 paralyer, en väska, 2 st kortetui, plåster, flera block, diverse post-its och flärpar och en del reklamgodis. Dessutom han jag få i mig gratis cappucino, youghurtglass, ramlösa, snittar och juice, OCH bidra till att 3 kvm regnskog bevaras. Allt detta på ynka två timmar ;)
'
Nu ska jag trots en superfet blåsa i munnen försöka trycka i mig mina mackor till frukost, sen ska jag in till stan och plugga PM med gruppen.

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

NICE. hur kunde du smuggla ner så mycket? Hade du stor väska eller? två parapyler. lisa boman, du är söt. Idag snöar det här! KRAM

2010-10-14 @ 09:11:02
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: lisaboman

haha jag kanske ska förtydliga mig: ALLT VAR GRATIS ;) det var bara att gå omkring och prata lite med nå människor i varje företag så prackade de på en en påse med deras grejor. Annars kunde man gå fram och fråga om man fick en termos eller en kaffe m.m. Så alla där gick runt med sjuttioelva shoppingpåsar var ;) GRATIS!

2010-10-14 @ 16:17:03
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0