Här verkar det dött...

Idag har varit en himla lugn dag. Hade föreläsning om arbetsrätt kl.10-12, sen ingenting mer på skolan! Så jag åkte in till stan och shoppade lite. Hittade en stickad tröja/klänning på HM för 199 som jag kostade på mig själv. Letade på HMs hemsida men hittade ingen bild på den där, så ni får helt enkelt klara er utan en bild till det här inlägget.
'
Kl.14 träffade jag Stefan i gamla stan, hittade ett mysigt café och pratade ikapp oss på vad som händer i livet m.m. :) Mkt trevligt!
'
Imorgon får jag se om jag lyckas få Gustav att hitta på något med mig på dagen, sen på kvällen ska jag träffa Helene :)
'
Det var förövrigt en rätt lustig lokförare idag när jag åkte tunnelbanan hem. "Välkommen till tåget mot Mörby, alldeles strax stänger vi dörrarna så kliv på, nu stängs dörrarna, dörrarna stängs så se upp". Eller varför inte en kommentar som "Östermalmstorg.. här verkar det dött så vi stänger dörrarna och åker vidare".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0