hej?

Nu tycker jag att det är lite dött med kommentarer här...
'
Igår såg jag på Robin Hood med Helene, mkt mysig kväll :) Dock kanske filmen inte var den absolut bästa, ingen av oss tyckte det. Det var mest segt då man insåg att de kommer göra en tvåa, och har man sett ettan så kommer man se tvåan också..
'
Idag har jag och Gustav varit duktiga. Har tvättat, städat lite, bakat bröd, slängt papperskartonger, gjort höst på balkongen (dvs ställt möblerna under en presenning) och gått en långpromenad! Helt underbart väder idag :) Nu ska vi strax iväg till hans föräldrar. I fredags kom de hem från Amerikat, så de ska bli kul att höra hur de haft det!

Kommentarer
Postat av: anna boman

2010-10-17 @ 19:28:16
Postat av: anna boman

hEJ Här hemma har vi också vintrat, men lite mer än balkong. Hallonhäck, hemska hörnan, löv, fönstertvätt, utemöbler, blomlådor, golfklubbor,skor,sommarblommor, syrenbuskar. Ja vi hann inten promenad!!!!!:)

2010-10-17 @ 19:32:51
Postat av: B

säger du amerikat för att vi (min familj) säger det? ^^

2010-10-18 @ 10:52:34
Postat av: Anonym

men tacon var ju god iaf ;)

2010-10-18 @ 21:49:07
Postat av: Jenni

Heeej!

Vill i alla fall hälsa, jag är här i hemlighet och smyger!! ;)

Puss

2010-10-19 @ 23:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0