HIMYM

Igår var en bra dag. Började med att hjälpa gustav att bära ner tvn till bilen. Det är nå fel på den så han skulle lämna in den. Sen åkte jag till Stundentpalatset och träffade gruppen där. Vi skrev klart våran promemoria. Sen träffade jag Klara H (som jag inte sett på år och dar!), vi åkte och fikade på Muffinsfabriken, och pratade om allt och inget. Det får gärna göras igen :) Sen kl.19 var jag på aerobics med Helen, riktigt kul och högt tempo! När jag kom hem hade Gustav dragit hem senaste avsnitten av HIMYM. Då vi inte hade nån tv blev det en mysig avslutning på dagen framför datorn.
'
Idag är jag helt ledig, så jag hade tänkt att börja tentaplugga lite lätt. Men såklart ringer de från jobbet, så jag ska jobba idag istället! Kan va ganska skönt att rensa huvudet från plugg och fokusera på nått annat. Måste skynda mig nu, börjar om mindre än en kvart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0