Kanelbullar

Sådana borde man baka idag. Det är ju trots allt kanelbullens dag. Hade faktiskt planerat det, men då ringde de från jobbet imorse och frågade om jag kunde rycka in idag. Började med en bortförklaring om att min syster är här på besök (vilket hon var fram till 9.30) så jag kunde inte. Ev lite på eftermiddagen, sa jag mest för att vara artig och visa på att jag vill jobba ibland. Men de blev så glada att jag kunde att jag ska hoppa in från 13-16.45. Så fram till 13 måste jag plugga!
'
Förresten, jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag fick mitt första kort på fotbollsmatchen i lördags. Och inte ett vanligt gult kort för en ful tackling. Nä, jag fick rött. Blev utvisad upp på läktaren. Jag blev så paff att jag kunde knappt argumentera emot. Grejen var att det var inte nån superful tackling heller, det var mer att vi snubblade in i varandra och jag höll i henne och hon armbågade mig. Sjukt onödigt iaf..
'
BLÄÄÄ...
'
Nu måste jag dyka ner i Civilrätten!

Kommentarer
Postat av: linn j

hahahaha fan vad härligt med rött kort lisa! :D det hade jag velat se.. sjukt oväntat att du av alla skulle få det.

2010-10-04 @ 11:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0