Korvfingrar

Jag vet, mina drömmar har varit sjukt äckliga på sistone. Jag drömde nått annat äckligt imorse, men det enda jag kommer ihåg är att när jag vaknade tänkte jag att man inte borde drömma så..
'
Imorgon ska jag iväg och göra något åt mina korta tjocka fingrar. Jag ska skaffa naglar, som jag hoppas ger en illusion av att mina fingrar ser längre - och därmed smalare ut. Hoppas bara att jag inte börjar med att bryta av en. Det gör tydligen sjukt ont enligt säkra källor.
'
Förövrigt så startar alla serier nu igen. Ikväll var det DH som stod på schemat. Ett säkert tecken på att det verkligen är höst, först kommer skolrutinerna igång, sen tv-rutinerna :D

Kommentarer
Postat av: Jenny

du måste lägga upp en bild på dina fina händer sen!

2010-10-06 @ 16:48:47
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0