lampa

Idag övertalade jag Gustav om att vi skulle åka på IKEA bara för att kolla på kök. Om det är nått som kan verka intressant för framtiden. Och hur mkt pengar vi måste spara m.m. Dessutom ville jag köpa en ny stekspade och lite annat småplock. Då han inte lyckades komma på nått annat att göra var vi där vid 13. Kollade runt på kök och har väl ett hum om vad vi vill ha nu iaf. Dessutom hittade vi en taklampa till vardagsrummet. Efter IKEA ville jag på plantagen och införskaffa lite nya blommor. De flesta jag har vill dö i när de står i söderläge. Så jag ville hitta några ordentligt tåliga! När vi kom hem monterade vi lampan och ställde ut blommorna, så nu ser det faktiskt himla mysigt ut här inne! :)
'
'
Snart ska jag bege mig till Helene. Där blir det tacos och filmkväll :D

Kommentarer
Postat av: B

Vilken rolig lampa! :D

2010-10-18 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0