sjukling..

Varning för känsliga läsare!
'
Idag valde jag att stanna hemma. Tog mig inte upp ur sängen imorse. Så jag smsade mina kurskamrater och somnade om. Dock tror jag combon av att somna om, ha superont i halsen och snor fulla näsan gjorde att jag fortsatte på mina äckliga drömmar. Idag var det som en dålig scen ur CSI Miami (finns det bra scener?). Det var iaf ett killgäng varav en av dem skadar sig ordentligt, och alla vill få hans "död" att se naturlig ut. Så de släpar med honom till nån sjabbig lokal där det finns ett badkar. De fyller upp med kallt vatten och ger honom massa hantlar. Mitt i proceduren vaknar han upp, och alla får panik och en slänger en hantel i huvudet på honom - som fastnar. Sedan kommer det äckligaste. Hans ansikte "faller av". Han flås levande pga av kombinationen av hantlarna och det kalla vattnet. Sjukt skumt. Och ännu värre är att jag drömmer såhär! Kan inte påminna mig när jag senast drömde en vanlig fin dröm så man vaknar upp och är glad. Eller i alla fall bara förbryllad för det man drömde var så konstigt osammanhängande. Jag vill inte drömma äckligt längre..
'
Nu kan känsliga läsare börja läsa igen.
'
Nu ska jag knapra alvedon och halstabletter. När jag känner mig hyffsat kry ska jag göra en övningstenta under riktiga förhållanden. Dvs sitta 4 timmar, skriva så mycket jag kan.
'
Sen kan jag rekommendera er att kolla in darins nya video. Inte för att låten är sååååå braaaa.. utan för att Gustavs mamma är med :)

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/musikvideor/article8020652.ab


Kommentarer
Postat av: linn

hahah. en hantel i huvudet som fastnade? dina drömmar borde få en egen kategori här. väntar med spänning på nästa!

2010-10-28 @ 12:46:37
URL: http://rydelius.blogg.se/
Postat av: mamma

Låter som om du och farmor har något gemensamt. De är nog henne du ska konsultera.....som sagt det blir roligt och se om det kommer någon uppföljare.

KRAM mamma

2010-10-28 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0