Var är mina fotbollsskor?

Igår innan träningen sprang jag runt som en galning och letade mina fotbollsskor. Men jag kan inte hitta dem någonstans! Sjukt irriterande eftersom förmodligen måste jag ha glömt dem på Vallen. Men vårat omlädningsrum där är urstädat, och om jag har tur ligger de i ett förråd vi har där. Men det är endast en av våra tränare som har nyckel dit, och han gick inte att få tag på igår. Ska försöka ikväll så jag kanske får nå skor till imorgon.
'
Idag (efter att ha legat och dragit mig så länge jag bara kunde) har jag haft seminarie. Fick sluta en timme tidigare då vi var klar helt plötsligt. Så jag kom hem för kanske 20 min sen. Var vrålhungrig! Har smällt i mig två matlådor... Nu mår jag bättre iaf, så jag ska (måste) försöka plugga inför fredagens seminarie. Har fått jobb imorgon så jag måste göra allt idag.
'
Dessutom såg jag nu att jag har fått en spricka i en nagel.. kunde den inte hållt en vecka till? 5 dagar kvar till löning... Jag har inte tid att fixa mina naglar i veckan... puck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0