Födelsedagen

Jag ska börja med att säga att jag hade en jättebra födelsedag. Tack för alla paket :) Dagen började med att jag blev väckt av Gustav som kom in med nybakta scones på sängen. Därefter bar han in alla paket, de från ma&pa, kajsa, jenny och gustav. Syster gar mig en servis = många paket = jag låg omringad av paket i sängen :D Fick iaf en servis (tallrikar, assietter och muggar) av kajsa. Av Gustav fick jag kuddar och naglar - ska ringa och boka tid bara :). Av ma&pa fick jag en EvaSolo tekaraff och en västerbottensring. Av Jenny fick jag stickor och garn, stickor till halsduk och garn till strumpor. Så jag måste införskaffa mig garn till en halsduk!
Sen hade jag match - som vi inte ska prata om för den gick skit - och på kvällen kom Wiklundhs förbi på middag. Av dem fick jag en liten stekpanna, kniv, sjal och stålmått. Till födelsedagsmiddag blev det fyllda, baconlindade kycklingfileer, rotsaker i ugn och en mögelostsås. Sen till efterrätt hade jag gjort två chokladtårtor! Juste, jag fick pengar av mormor och morfar, och aktier av farmor och farfar. Inte lätt att komma ihåg sånt som man inte tar på ^^
'
Nu sitter jag på skolan. Jag var duktig och klev upp 7 imorse för att vara här när biblioteket öppnar kl.9. (jag och 20 andra stod och hängde på låset). Så hittills har jag hunnit gör alla frågorna till seminariet imorgon, jag har skrivit klart rättsfallskoncentratet och nu har jag precis ätit lunch. För att göra det valde jag att lämna min plats i biblioteket och gå iväg och värma maten (rester från födelsedagen! mums). Dumt val av mig att känna att jag ville bära med mig värdesaker som dator m.m. För nu är ALLA platser upptagna. Det ser verkligen helt sjukt ut när man går runt här i ett sjukt stort bibliotek med ofattbart många studieplatser och allt är upptaget. Nu hittade jag tillslut en lässtol mellan några hyllor, dock innebär det tyvärr att jag inte kan ladda datorn. Men den ska nog klara sig fram till kl.15. Då ska jag nämligen träffa min grupp (har bokat grupprum där det förhoppningsvis finns eluttag), och vi ska gå igenom frågorna till imorgon. OCH äta tårtrester som jag har med mig :D
'
För att fortsätta vara effektiv ska jag nu ägna närmsta timmen åt att börja läsa in frågorna till seminariet på fredag!
'
Förresten, vad hände med musiktips? Är det ingen som har nått förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0