Hej igen världen

Välkommen tillbaka till din blogg Lisa.
Shit vad jag har haft mycket att göra i veckan. Förra helgen var mor och far och hälsade på! Då han vi med middag hos Wiklundhs och shopping på Sthlm Outlet. Dock blev det mest jag som shoppade.. det har en tendens att bli så för mig.
Sen körde en ordentlig pluggvecka igång. Sen har jag även haft träning må, ti, to. På onsdag var jag på möte för underhållningsmästeriet. Så det är egentligen bara fredagkväll jag var hemma.
'
Igår var det "Proppen". Dvs jag mötte min grupp vid stadion på morgonen, vi bytte om och sminkade oss till vampyrer. Kl.11 började volleybollmatcherna. Hela dagen gick ut på att ha bästa temat, muta domarna, spela bra, sjunga en schlager, en hejjarramsa m.m. Sen då det var klart bytte vi om och begav oss till en mellanfest på ett hak i närheten av universitetet. Vid 19 promenerade vi till juristernas hus där det var sittning. Hade en superdag iaf! Kom hem vid 02.30 på natten.
'
Idag har dagen börjat lugnt (såklart), sen match kl17. Nu sitter jag och äter varma mackor och ser på HIMYM. Imorgon blir det till att hårdplugga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0