Helgens vila

Har haft en lagomt seg lördag, sett repris av SYTYCD-finalen, handlat och gjort klart seminariefrågor inför måndagen. Det jag har kvar till veckan i pluggväg är att läsa två böcker :/
'
I torsdags var första dagen som kändes som en riktigt intro-dag. Började lära känna de i seminarigruppen, blev blåst av faddrarna på en föreläsning, sen middag och pub-kväll. Lagomt studentbillig öl, och många att prata med! Med över trehundra klasskamrater hamnar jag vid samma bort som bla. Oskar som gått dans på Midgård, ett år äldre än mig, och Elias (tror jag han hette) som varit på läger med Malin, Klara och Ludde och vars storebror är nära vän med Malins bror Jonas. Världen är allt bra liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0