måste

måste måste måste måste STÄDA!
Har försökt komma igång i nån timme nu, men oj vad mycket annat man kan hitta på att göra. eller varför inte ingenting alls? Mamma och pappa kommer imorgon så det vore kul om de slapp besöka en svinstia.
Mission1 - plocka undan allt som ligger på fel plats, tex kläder, papper mm.
Mission2 - toaletten
Mission3 - ta en trasa och torka alla dammiga ytor
Mission4 - fatta dammsugaren
Men tro inte att jag kommer göra allt, bland annat köket ska lämnas till min käre sambo (som förövrigt har sett till att köket ser ut som ett bombnedslag). Dock måste jag verkligen komma igång. Ska vara på universitetet ikväll kl.17, så jag har lite tidspress.. Heja mig!

Kommentarer
Postat av: linn

heja heja!!! annars är du skyldig mig 500 kr. deal?

2010-09-09 @ 12:31:56
Postat av: Jenny

jag tror du skulle älska novellen som jag länkat till på min blogg. så jävla bra, när man väl börjar fatta vad som händer! alla ledtrådar m.m. :D

2010-09-09 @ 23:51:49
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0