Sune

Tyvärr linn, det blev inga pengar för dig. Jag städade allt jag sa att jag skulle göra! :)
'
Igår kom mor och far vid 18, och vid 19 var vi bortbjudna till Wiklundhs på middag. Kom hem kring midnatt. Just nu sitter jag och är lite besviken på Sune. Eller kanske mer på mig själv. Har som sagt börjat med en surdeg (sune), och han är jätteduktig och bubblar på som han ska. Samma när jag gör en fördeg, den bubblar och har sig. Men när jag väl ska låta brödet jäsa tar det stopp. Det vill sig inte, så mina bröd blir små och kompakta.. inge roligt. Ska prova låta det jäsa i rumstemperatur nästa gång.. :/
'
Idag bär det av till Barkarby, pappa vill shoppa på Dormy och mamma vill shoppa på sthlm outlet. Själv blir det till att spara pengar till detta http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=914709527X

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

Åh, den härliga civilrätt! Jag köpte den begagnad av en fadder så det var nice. Jag tyvärr inte säga att jag läst något av den, eller någon annan av böckerna för den delen!

2010-09-12 @ 16:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0