Effektivitet

I morse hade jag världens snabbaste morgon. Jag förstår knappt själv hur jag lyckades. Det började med att jag var övertygad om att föreläsningen skulle börja kl.10, och jag tänkte åka hemifrån vid 9 för att vara i god tid. Kl. 07.25 får jag ett sms av Anna där hon undrar om när jag tänkte komma till uni. Vis 09.40 ungefär, svarade jag. Men vi börjar ju 8, skrev hon. Crap. Jag flög upp ur sängen, satte upp håret, han tvätta av mig, klä mig, snabb-sminka mig och packa böcker och matlåda, och kl.07.40 satt jag på bussen. Allt detta (plus springa till bussen) tog mig en kvart. Varför kan man inte vara så effektiv andra mornar?

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

jag gillar dig boman, du är härlig! :D

2011-04-27 @ 23:44:05
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0