Fotogeni

Igår var jag himla duktig. Gustav hade varit borta över natten, och på morgonen åkt direkt till sina föräldrar. Jag började morgonen med att efter frukost ta mig ut och springa! Sedan bakade jag bröd och vid 12.30 var det påsk-lunch hemma hos svärföräldrarna. Där spenderades sedan hela dagen. Bröderna var ute och lekte och jag passade på att plugga lite. Fick läst i alla fall 6 rättsfall! Sedan var det dags för fika. Jag lyckades spilla både vatten och kaffe över hela mig, men som tur var var det utomhus och i solen torkade allt snabbt! Framåt 18 började solen gå ner och vi gick in för att äta middag. Efter middagen gick vi alla ut och spelade 21an (basket), för att sedan gå in och äta efterrätt. En mycket bra dag!
Idag var det Gustavs dag att vara duktig, dvs han började dagen med en springtur. Sedan åkte vi och slog lite golfbollar! Nu i kväll har jag suttit på balkongen och läst en massa ur Europarättens grunder. Gustav är hos Emil på "bro night", så jag får återigen en kväll för mig själv.
'
Här kommer två bilder bara för att jag tycker om dem:
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0