Lite bilder

Åh, så fort jag får lite tid över för mig själv som inte innebär att handla mat, tvätta massa kläder, hosta, träna eller läsa massa europarätt ska jag dela med mig av ett vettigt inlägg om resan! Nu får ni nöja er med lite bilder tagna med mobilen. Mer kommer sen!
'
'
'
Gustav. Där nere i dalen bodde vi!
'
'
Sis, på picnic-lunch i snön
'
'
Riktigt bra åkning
'
'
'
Slutligen en bild på hur jag såg ut hela veckan.
'
Kolla även in filmen Gustav gjort som jag länkat till på min profil på fb!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tjusigt, läckra bilder

2011-04-13 @ 10:52:23
Postat av: Sigbjornlilly

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2011-10-04 @ 14:05:08
URL: http://sigbjornlilly.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0