Påskpynt!

Idag har jag varit en sväng på IKEA och Plantagen. Köpte lite småsaker på IKEA och på Plantagen blev det några blommor! I år ska jag ge ett nytt försök med att låta pelargonerna övervintra, och dessutom köpte jag humle som om man sköter den rätt också kan övervintra. Vi får väl se hur det går, några blommor måste ju dö innan man vet hur man sköter dem bäst! Men jag ger inte upp!
'
'
Nu är utemöblerna framme på balkongen, och några dahlia på bordet, pelargoner vid stolen och humlen står bakom soffan och ska förhoppningsvis klättra sig uppåt.
'
'
På köksbordet hamnade några små påskliljor
'
'
I hallen blev det påskpyntat med en kyckling och påskliljor. Notera gärna att termometern visar 16 grader och det här kortet är taget vid 20.00 på kvällen!
'
'
I köksfönstret hängde jag min gamla påskkärring som varit med i en herrans massa år!

Nu ska jag ta och äta en sen middag. Gustav är inte hemma, utan kommer hem först i morgon. Då ska vi till hans föräldrar på dels påsk-brunch och sedan middag. Det lät som om det kommer bli grillat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0