Uppdatering 2

Jag kan meddela att racoonbrännan är inte nådig! Nu har dock mitt ansikte äntligen börjat flagna, så det går åt rätt håll. Imorgon kanske jag kan scrubba det lite.
Dagarna här är verkligen super! Bäst åkning är det då man kommer iväg på morgonen, för på eftermiddagen är det rätt smörigt i backen plus massa människor som inte riktigt kan åka i det. Då är det roligare att sitta i solen och ta en god öl (självklart sitter jag med ryggen mot solen, vågar inte exponera mitt ansikte för sol över huvud taget). Nu ska jag nog ta mig en powernap, sen får vi se vad som händer i kväll!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

Helt underbart lisa! ni har det verkligen kanon! åk lugnt och lite åt mig med! KRAMAR

2011-04-06 @ 22:49:12
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

Helt underbart lisa! ni har det verkligen kanon! åk lugnt och lite åt mig med! KRAMAR

2011-04-06 @ 22:49:29
Postat av: B

Helt underbart lisa! ni har det verkligen kanon! åk lugnt och lite åt mig med! KRAMAR

2011-04-06 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0