Uppdatering

För stunden är jag ensam på hotellrummet, och då det fanns internet passar jag på att uppdatera lite! När vi landade i lördags i Grenoble var det ca 20 grader varmt, helt otroligt! Efter en drygt tre timmar lång bussfärd kom vi fram till hotellet runt midnatt. Dagen efter var vi uppe tidigt för att hyra skidor och äta frukost. Den dagen var helt fantastisk! Solen sken, bra åkning, ingen liftkö m.m. Vi åkte ungefär mellan 9-15, sedan begav vi oss mot hotellet och tog en afterski på rummet, sen middag vid 20 och utgång på det! Tyvärr sken solen lite väl mycket igår för jag har bränt sönder mitt ansikte. Trots solskyddsfaktor ser jag ut som en vit och röd tvättbjörn, och det har redan börjat flagna. Har aldrig bränt mig så mkt tidigare! Helt sjukt! Idag är vädret inte alls lika fint, det regnar här i dalen och så var det snö och dimma uppe på berget. Det är därför jag är "hemma" så tidigt. Förhoppningsvis blir det bättre i morgon. Nu har jag dessutom införskaffat SPF 50, så jag ska inte förstöra min hud nå mer!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Se till att smörja in dig :)

2011-04-05 @ 08:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0