80-års kalas!

Hej igen. Nu var det länge sedan jag uppdaterade. Det beror på att förra torsdagen åkte jag upp till Umeå för att hälsa på familj och vänner. På torsdagen han jag plugga lite, fika med Klara och äta grillat till middag samt spela monopol med familjen. En mycket mysig kväll! På fredagen han jag umgås med Jenny! Sen på kvällen åkte jag, Kajsa och kusin Johanna och såg Jeff Dunham, huuur bra som helst! På lördagen var det kalas, mormor fyllde 80år! Med tanke på att medelåldern var rätt hög varade kalaset inte särskilt sent, men vi han med några härliga kommentarer från mormor! "Det är ju gratis!" . På söndagen han jag med att fika fortsättningen på de två enorma tårtorna Kajsa hade bakat till kalaset innan jag flög hem. På kvällen var det seriepremiär med fotbollen. Själv spelade jag endast en kvart, men vi vann med 3-1 så jag är nöjd!
'
'
Här har vi Kajsas tårtor, en choklad och en vanilj/citron..
'
...och så här såg de ut efter att 12 personer ätit av båda! Galet mättande!

På måndagen var jag tillbaka i vardagen igen, och dagarna har bara rullat på. Jag har knappt varken hunnit sitta vid datorn eller se på tv. Nu är det i alla fall påsk vilket betyder lite ledighet, eller ja, hur mycket ledighet man nu har när man pluggar. I morgon ska jag i alla fall sova ut!

Kommentarer
Postat av: Jenny Sandberg

Heeelt galna tårtor! :D

2011-04-25 @ 22:20:19
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0