Dubbelt upp

Den här helgen har varit lugn. I fredags vad jag och Gustav hos hans familj där det bjöds på surströmming och korv till barnen. Av barnen var Albin den mest vuxna då han åt en hel strömming. Gustav och Anton smakade en liiiiten bit var, och Viktor satt med en scarf under näsan. Själv tyckte jag att det var himla gott, man äter det ju så sällan! Efter middagen blev det spel. Jag och Gustav hade tagit med oss Cranium, hur roligt som helst! Spelet innehåller allt möjligt, från att svara på frågor och lösa bokstavspussel till att göra charader eller modellera med lera.
På lördagen regnade det, så vi stannade inne och kollade på fotboll. Liverpool-Arsenal. Sen på kvällen åkte vi till Wiklundhs igen. Den här gången vankades det kräftor! Mums! Gustav hade köpt nå jumbokräftor där klon var större än en vanlig stjärt, så vi fick äta mycket. Sen blev det en vända till av Cranium!
Idag är det ytterligare en slappardag. Jag sitter och kollar på SYTYCD och har inte lust att hitta på något särskilt. Vi båda har match ikväll så det blir att vila upp sig så man är fit for fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0