Välkommen vardag

Eller ja, det är väl inte riktigt riktigt än då universitetet börjar först om två veckor. Men det känns som vardag, och det känns som höst. Jag fixar och donar hemma, och läser en del kurslitteratur medan Gustav är på jobbet. Om jag hade kostat på mig ett SL kort redan nu hade jag nog åkt in till stan, men jag väntar med det. Cyklade till tandläkaren igår och fick lägga ut 1590 kr.. woho..
Annars är det bra. Syster och Christopher var här och hälsade på i helgen. Det blev en hel del shopping, drinkar och spelkväll. Dessutom fick vi se Gustav springa Midnattsloppet i lördags. Dock var han måttligt besviken efteråt, han sprang på exakt 0:40:00. En sekund snabbare och han hade varit under 40 minuter. Själv tycker jag att han är hur duktigt som helst som klarar springa en mil på 40 min efter att knappt ha tränat nått på två år!
'
Nä, nu borde jag ta mig ut på en promenad och se hur mina ben mår idag. Ifall jag vill spela nått till helgen måste jag kunna träna ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0