Frukost och tända ljus

Så ser min morgon ut, framför julkalendern. Den är riktigt bra i år! Kanske lite för läskig för de minsta, men helt perfekt för mig! :D
Om vårat badrum finns inte mycket mer att säga. Fastighetsförvaltaren var här, men han trodde att det var golvet och inte golvbrunnen. De skulle i alla fall ta hit en från försäkringsbolaget, och vi kan inte säga något förrän de varit här. De lär inte ske såhär innan jul, utan det får bli nästa års problem.. Hej och hå..
'
Nu är åtminstone alla julklappar fixade! Sprang runt på stan igår innan stängning och fixade det sista. Det kommer bli en bra men allt för kort jul.
'
Nu ska jag vakna till för att åka in till uni. Har sista seminariet före jul idag, och jag måste läsa några rättsfall innan dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0