Var är snön?

Hej och hå. Nu var det himla länge sedan jag var här. Tänkte att det kan vara en rolig idé att börja igen. Dock kan jag inte lova en massa uppdateringar, allt beror på hur livet ser ut.
Den senaste månaden har varit otroligt händelserik för min del. Morfar har fyllt 80 år, mamma har fyllt 50 år, jag blev vald till Juridiska Föreningens Underhållningsmästare 2012, jag har klippt mig och under hela tiden har jag haft en otroligt dryg förkylning. Det är mest den som har sett till att jag inte orkat med så mycket som jag velat. Igår var första dagen på 4 veckor som jag inte hade ont i halsen, så nu hoppas jag att det håller i sig. För med förkylningen på väg ur kroppen vill jag börja ta tag i massa saker igen. Dock får det invänta nästa vecka. Jag har nämligen C2-tenta på fredag - all min energi ska gå till den! Civilrätt 2 (C2) är kursen jag läser nu, den längsta kursen på det här programmet, så det blir den första tentan för den här terminen på fredag!
För att sammanfatta mitt uppehåll härifrån kör jag en bildbomb:
Dessertbordet när mamma fyllde 50 år



Såhär pigg var Kajsa efter kalaset!
(några fler bilder från festerna blir det inte eftersom jag inte kollat om jag får lägga ut bilder på alla)

Pepparkakshuset jag och Gustav gjort



Såhär kort hår har jag nu!




Gustav har shoppat kostym!

Fler uppdateringar blire!

Kommentarer
Postat av: B

Back in action boman :) längtar tills du kommer upp !

2011-12-06 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0