Bästaste älsklingen

Så här såg det ut när jag vaknade i morse, tittade ut genom köksfönstret och insåg att jag måste gå till jobbet.
'
'
När klockan var runt 12.30 var det flera på jobbet som lyckats ta sig dit, men inte särskilt många barn. Så istället för att klamra mig kvar till 17 och göra ingenting slutade jag då. Gick till ICA och handlade lite fredagsgodis sedan var det bara att promenera hem igen. För SL tyckte fortfarande inte att det var okej att börja med busstrafiken, trots att vädret såg ut så här:
'
'
Nu skiner solen och det blåser svinkalla vindar. Himla mysig att sitta inne i soffan.
Dessutom har jag världens bästa pojkvän! Han var hemma väldigt tidigt från jobbet idag så han har städat hela lägenheten! Hur bra har jag det inte? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0