Dagens i-landsproblem

Och nej kusin, det är inte problemet med att hålla Ben&Jerrys perfekt smält så man hinner äta upp den (även om det i sig också är ett viktigt problem någon borde göra något åt). Mitt problem är att det verkligen är dags för mig att byta bild på fb. Har haft samma bild alldeles för länge (vill inte säga hur länge). Nackdelen när man haft samma bild i evighet är att man kan inte byta till vilken bild som helst. Om man byter varje vecka/månad skulle ingen bry sig ifall man valde en halvtaskig bild. Men då man, som jag, inte bytt på år och dar kommer folk lägga märke till den nya bilden (särskilt eftersom jag skriver om det här också!). Därför kan det inte vara vilken bild som helst. Sen bör ju tilläggas att jag inte är särskilt fotogenisk och dessutom har lätt kameraskräck. Så fort en kamera åker fram försöker jag hamna bakom den eller ler ett tillgjort leende och hoppas att ägaren till kameran fattar att bilden inte är värd att spara. Tredje alternativet är att jag gör en min, och de är ofta de bilderna som sprids. Det i sig har jag absolut ingenting emot utan jag är bara glad om jag kan glädja folk ^^. Summan av kardemumman är i alla fall att i-landsproblemet är att då man haft samma bild för länge på fb kan man inte bara byta till en flamsbild hux flux. Det kommer troligtvis sluta med att jag har kvar den bild jag har av ren lathet, och sen nån gång då det faktiskt dyker upp ett kort som även jag tycker att jag blev bra på byter till den bilden!
Bara för att bevisa att jag inte bryr mig allt för mycket kommer här bevis på min fotogeniskhet (alltid bra med nya ord):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0