Skor!

Åh, nu är jag nöjd. Har shoppat mig ett par skor, shorts, stickad tröja, hårinpackning, värmeskydd för håret och en mascara. När det gäller skorna hade jag verkligen sån himla tur! Har kollat runt på nätet efter ett par skor som är nått liknande kängor fast låga och nättare. Hittade några liknande på Skopunkten, dock är alla skor där i fejkskinn och håller i nån vecka i det här vädret. Sådana skor är super att köpa billigt om man ska ut på krogen med dem, då gör det inget att någon trampar sönder dem. Men nu ville jag faktiskt ha ett par skor som håller. Går in på DinSko och hittar några som är helt okej för 99kr, dock även dem i fejkskinn. Stod och funderade ett tag om jag skulle köpa dem, men valde att gå vidare. Går upp för rulltrappan och hittar då på Nilsons ett par i skinn! Dessutom för halva reapriset! Huuuur bra som helst!! Betalade 300kr för dem (de hade kostat över 1200 spänn!), och kostade dessutom på mig ett par sulor i dem så det är riktigt bekväma! Ska ta en bild sen så ni får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0