Sockersubstitut?

Idag åkte jag en SL-buss som var en långfärdsbuss. Bra jobbat SL.
Annars har jag varit relativt duktig idag! Har dammsugit hela lägenheten och renbäddat. Åkte till uni och gjorde övningstentan till i morgon, dessutom läste alla rättsfall igår. Nu står maten i ugnen och jag hinner till träningen i kväll. Känns bra då jag missat två träningar i veckan. Egentligen skulle jag på en diskriminerings"dag" på huset, men ingen annan skulle dit och jag är inte tillräckligt intresserad av det för att gå på det själv, så det fick va!
Jag har för övrigt ett groteskt, konstant, stort sockersug. Och inte mår jag bättre av att Gustav fick en våg i födelsedagspresent. Vad har ni för tips jag kan stoppa i mig istället för rent socker? Och säg inte grönsaker och dipp, för det slutar med att jag äter både och istället... hmm :/

Kommentarer
Postat av: anette

ät annanas istället! Det får man sår i munnen av, och då kan man inte äta så mycket! :D

2011-02-24 @ 18:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0