Som en söndag ska vara

Denna dag har varit en lugn och skön söndag. Sovmorgon, frukost serverad framför tvn. Pluggade lite grann. Drack kaffe och åt mina söta cupcakes. Sen för att kompensera hade jag träning. Efter träningen lyxade jag till det med ansiktsmask och en skönlitterär bok i badet samtidigt som Gustav var och handlade lite. Han är bäst :) Efter det har jag bakat ett rödbetsbröd (ska bli intressant när det är färdigt). Dessutom har jag varit och hämtat upp mitt SL kort. Efter förra gången jag tappade det har jag nu skrivit namn och telefonnummer på kortet. Så imorse fick jag ett sms av en tjej som berättade att hon hade mitt kort. Himla tur det! För jag hade inte behövt kortet förrän imorgon, vilket innebär att först imorgon skulle jag springa runt som en galning och leta kortet. Nu har jag det i alla fall, och jag måste komma på något vettigt ställe att ha det på, så jag alltid har det med mig. Det som komplicerar saker är att jag byter jacka, börs och väska lite om vart annat.
'
Här får ni en bild på mina citroncupcakes!

Kommentarer
Postat av: mamam

Du har verkligen blivit duktig på att baka, förhoppnigsvis räcker kakorna även idag på alla-hjärtansdags. Hoppas du fått någon riktigt ordentlig KRAM.....här kommer en skriftligen KRRAAAMMMM/ mamma

2011-02-14 @ 18:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0