Stan

Idag ska jag prioritera mig själv före plugg. Jag tänkte åka ner på stan och se om jag hittar någonting fint att köpa, och är det inte allt för dyrt kommer jag köpa det också! Tanken var att jag skulle kliva upp senast 8 för att vara på stan runt 10, men då jag sitter hemma och bloggar kl.9.50 i pyjamas förstår ni kanske att det inte blev som jag hade tänkt. Lyckades alldeles för bra med att vända på dygnet i helgen att det var fullkomligt omöjligt att ta sig upp i tid, just eftersom jag inte hade någon speciell tid att passa (bara mitt eget schema för min egen skull). Nu ska jag i alla fall försöka öka tempot lite så jag hinner hitta något på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0