Tårta, på en torsdag?

Som min vän Linn skrev för ca en vecka sedan så måste man få vara äcklig ett tag efter träningar. Nu har jag varit äcklig i 45 min och det börjar kännas ganska lagom. Efter det här inlägget blir det en dusch och sen bums isäng!
'
Efter skolan idag handlade jag lite bakgrejor på vägen hem för att när jag var hemma börja med att göra en tårta. Gustav fyller år på lördag och efter många om och men har hela familjen nu bestämt sig för att fira honom och Anton på söndag. Därför tårtan. (Dock när jag bakade den var planen att de skulle firas imorgon fredag.. Som tur var är det en sån tårta som bara blir godare ju längre den får stå i kylskåpet!) Sen passade jag på att baka semlor också! Sådant gott är alltid bra att ha i skafferi och frys den här tiden på året. Imorgon ska jag se till att baka lite muffins. De jag bakade förra helgen är snart slut, och sedan är det ju som sagt en födelsedag på g. Någon som har nått förlag på nått man kan hitta på på lördag? Vad skulle du vilja göra om det var din födelsedag? Gustav har sagt att han vill spela tv-spel, och eftersom det är hans dag är det han som bestämmer. Så jag måste alltså komma på något som lockar mer än tv-spel... Hjälp?
'
Något mindre roligt är att min blåsa under foten, och jag skojar inte när jag säger att den är större än en femkrona, har gått sönder helt nu. Stort tack till den som uppfann Compeed!

Kommentarer
Postat av: linn

hahaha bra att du kan vara äcklig du med :)

2011-02-18 @ 18:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0