Tebax

Hej och hå. Nu var det länge sedan jag var här. Helgen bestod av massa onyttigheter och födesedagsfirande. Sen drog vardagen igång igen och jag har pluggat, jobbat och pluggat. Det blir många sena kvällar på uni den här veckan. (Tisdag- föreläsning till 18, Onsdag- Underhållningsmästeriet, Torsdag- Diskrimineringsdag till 18.30)
Planen för dagen var att vara på uni kl9. Men då jag inser att jag somnat om ett antalgånger och jag fortfarande ligger i sängen kl.8 är det bara att hitta på en ny plan. Så nu ska jag röja lite i lägenheten, duscha och sen åka till uni!
Roligare inlägg är på g. Nån dag då jag känner att det finns både tid och lust. Håll ut!

Kommentarer
Postat av: Abdirahmantanja

I really enjoyed my visit. A great site

2011-10-14 @ 06:54:29
URL: http://abdirahmantanja.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0