Temlor

Idag har jag bakat supersöta cupcakes och semlor. Semlorna tog jag och Gustav en promenad till hans föräldrar och bjöd på. Vi är fortfarande kvar här då han bjudit in oss på middag också, tydligen var han inte alls särskilt sugen på maten jag planerat?! ;)
Fick veta att det gick något program om Täfteå loge i tisdags på SVT. Efter att fått det beskrivet för mig var jag bara tvungen att se. Så jag, Gustav, Viktor och Helena har suttit och sett på det på svtplay. Programmet heter Dansbanan i Täfteå och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Mest skratt blev det, men jag kan inte påstå att den bild av Umeå som beskrevs är något att vara stolt över. Det var som Täfteås version av Ullared och Böda camping. Alla från Umeå som tycker att de är en del av dansbandsvärlden tycker jag ska gå in på svtplay och se om ni känner igen er. Sen kan jag meddela att det ska sändas fyra avsnitt till.
'
http://svtplay.se/t/150021/dansbanan_i_taftea

Kommentarer
Postat av: Pappa

Men hallå, det var ju bara typ en person från Täfteå som var med i programmet ;)

2011-02-12 @ 18:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0