Update

Nu har det varit dött här ett tag. Har som inte riktigt vetat vad jag ska skriva, och har heller inte tagit mig tid för det. Därför kommer här en update om min helg:
Fredag
Mysig hemmakväll. Var helt slut efter att ha pluggat och jobbat två heldagar så det var himla skönt att inte ha någonting planerat. Dessutom lyxade vi till det med att beställa pizza eftersom ingen av oss kände för att laga mat.
Lördag
På dagen åkte vi och storhandlade på Ica Maxi. Vi och alla andra i Sollentuna. Då det är kö för att få betala när man har självscanning, då är det mycket människor. Efter det packade jag träningsväskan för laget hade fått en träningstid i en inomhushall på Bosön. Senast jag var på Lidingö var säkert 9 månader sedan, och då fick jag skjuts av Gustav dit. Nu skulle jag köra själv. Som tur var möttes vi upp i Helenelund innan och jag kunde följa efter några bilar, för jag kan inte påstå att jag hittar såååå bra. Det var nog den läskigaste gången jag kört bil, övningskörning inräknat. Folk kör som galningar här nere och jag gasade på för att försöka hinna ikapp bilen jag följde efter. Har ingen aning om hur vi tog oss från Helenelund ut på e18, och därefter valde bilen jag följde efter att köra genom stan. Jag har aldrig kört inne i stan tidigare av den anledningen att jag vill inte. Där inne var det så mycket bilar att jag tappade bort bilen jag följde, men då var det skyltat så jag följde dem istället. Dessutom hade jag två 16åringar ur laget med mig, så jag kunde ju inte visa att jag var osäker! Det är ju sjukt läskigt att åka med en som kör osäkert. Jag hittade i alla fall dit och hem utan komplikationer, och jag har bevisat för mig själv att det är möjligt att köra bil inne i stan, även om jag fortfarande lämnar det till Gustav.
Söndag
Återigen träning, men vi var så få att vi skippade den. Det är inte kul att träna när man bara är 5 st. På kvällen var vi bjudna till Gustavs morbror för att fira hans födelsedag i efterskott. Som alltid är det himla roligt när Wiklundhs börjar berätta div historier. Dessutom spelade de "Backing up song". De hade visat den för mig för någon vecka sen och jag har nynnat på låten sen dess! Så här får ni det också. Låten grundar sig på en intervju med en kvinna som varit med om ett butiksrån.

'
Måndag
Började med att tvätta, sedan var jag inne i stan kl9 för att laga mina naglar och sen på uni kl.12. Efter en föreläsning var jag hemma igen. Då kom syster förbi på middag eftersom hon bilade ner till Västervik. Sen hade jag träning, boxning med laget. Skitkul! :D
Idag
Nu ska jag borsta tänderna och skynda mig till bussen! (Fortfarande nynnande "i'm backin up backin up backin up backin up, cuz my daddy tought me good..."

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

Tack för den hjärtat! Nu kommer jag sjunga på den låten i en vecka. Men den var ju grym så det gör inget ;)

2011-02-01 @ 10:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0