Tulpaner

Svar på Jennys fråga:
"Proppen" är i stort sett den enda nollningen som sker för oss jurister här i huvudstaden. Det går ut på att ens grupp ska komma på ett tema, göra en hejjarramsa och schlagerlåt till det temat, skaffa massa mutor och sedan träffas på dagen och spela vollyboll mot varandra. Mutorna är till domarna och överfaddrarna. På kvällen är det en sittning där man får veta vem som vann varje kategori och efter det är det fest!

Igår var jag som sagt på R.E.A - Roligt Elakt Aktuellt. Det var över förväntan! För det första var det en middagsbiljett vi hade, och vårat bort var längst framme vid scenen! Så när showen började hade jag Anders Lundin gungande över mitt huvud ^^ Efter att ha ätit gott och skrattat konstant sa jag Hej Då till Frida, Gustav, Ma och Pa för att åka på eftersläppet till proppsittningen på huset. Träffade gänget där och hade en kul avslutning på kvällen!
Idag har varit en super-slappar-dag. För det första vaknade jag efter 11 och har sen slumrat till och från i soffan. Unnade mig ett bad med hårinpackning och scrub. Jag borde införskaffa mig en hårinpackning som jag kan använda fler gånger, och ett värmeskydd när jag plattar håret. Egentligen borde jag kosta på mig en klippning, men jag är dålig på att ta mig tid och råd till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0