1 av 2, done!

Del 1 avklarad, dvs arbetsrätten. Kan inte säga mer än att det kändes okej. Jag har klarat den och det är okej. Efter tentan åkte jag hem, istället för att stanna på frågestunden inför tentan på torsdag. Tur var det, för jag fick världens huvudvärk när jag kom hem! Förmodligen stress/spänningshuvudvärk. Trotsade i alla fall smärtan och åkte iväg för att träna för första gången på allt för länge. Där bekräftades min teori om spänningshuvudvärk mer i och med att jag kände ingenting alls när jag rörde på mig :D. Nu är jag dock galet trött i baksida lår, och det kommer kännas ännu värre i morgon. Så underbart att jag har fotbollsträning utomhus då. Ska man inte träna bort träningsvärk?
Nä nu ska jag leta upp zon-salvan för nacke och baksida lår, så att jag klarar gå i trappor framöver, sedan kommer jag sova gott!

Kommentarer
Postat av: Klara Granström

Men grattis tjejen =) Ingen tentafest? ;) När jag är färdig på torsdag då ska jag göra umeå osäker! Borde jobba på en riktigt bra spellista redan nu. Här ska röjas!

2011-01-10 @ 23:00:58
Postat av: lisaboman

lite tidigt med tentafest då andra tentan är på torsdag! men efter det, då jäklar :D

2011-01-11 @ 08:08:01
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0