aj aj aj

Vilken fruktansvärd träningsvärk jag har, och den lär inte bli bättre i morgon. Andra dagen efter är ju värst. Dessutom hade jag träning idag igen. Det finns ingen cell i mitt huvud som anser att det är okej att man ska behöva klättra över en snöhög för att kunna träna fotboll utomhus. Nej, så länge det fortfarande blir minusgrader på kvällarna, vilket resulterar i att planen blir stenhård och snorhal, bör fotboll tränas inomhus. Men stockholmare är ju lite smått knäppa så jag får väl stå ut ;).
Förutom träningsvärken sitter min huvudvärk fortfarande i. Konstigt. Det är inte en vanlig molande huvudvärk heller, utan den kommer och går. Oftast när jag ställer mig upp, eller på annat sätt flyttar huvudet från en nivå till en annan, hugger det till på höger sida. Smärtan går som en rand från örat upp till mitten på huvudet. Någon läkare som kan ställa en diagnos? Chansar fortfarande på att det beror på att det är tentavecka. Går det inte över på några dagar får jag väl kolla upp det helt enkelt!
'
För övrigt har jag kommit fram till att familjerätt, som jag läser nu, egentligen inte handlar som något roligt. Själv tycker jag att den juridiska delen är rolig och intressant. Ungefär som matte, där man har formler och får en ekvation man ska lösa. Men egentligen handlar familjerätten bara om folk som dör, skiljer sig eller föräldrar som bråkar om barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0