Hårdträning

Idag somnade jag inte om på soffan, utan jag var duktig och tvingade återigen med Gustav på en promenad. Var ute i 1,5 timme ungefär. Det känns verkligen som en vårdag här nere, inte som om det är början på januari. Solen har lyst hela dagen och vi har runt två plusgrader. Det droppar från hus och träd och tyvärr är det rätt halt på vägarna. Superhärligt att vara ute i alla fall. Med tanke på att jag i stort sett suttit inne med mina böcker (och när jag var less bytte jag till tvn) de senaste dagarna var det himla skönt att ge kroppen lite d-vitamin.
Nu ska jag försöka läsa något mer innan det gäller i morgon. Vet inte riktigt vad dock. Läser jag för mycket blir jag bara stressad om jag märker att jag missat något, och läser jag för lite blir jag stressad över att jag inte gjort något. Får se vilken väg jag tar.
'
I morgon börjar mina träningar igen. Går ut hårt från att ha haft juluppehåll i några veckor till att börja träna 4 gånger i veckan! Min kropp kommer nog må väldigt dåligt innan den mår bra igen. Men jag har bara mig själv att skylla. Ska bli kul att röra på sig igen i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0